Wednesday 20 June 2007

Tuuleke, palun tee suurele tuulele tuul alla

Pühapal käisime Morecambe’s. Mere ääres. Alguses polnud ilm küll ilus, aga sellegipoolest oli nii mõnus meretuulel omi juukseid sasida ja hingamisteedel soolasemat õhku tunda lasta. Korjasime looduslikku haakrikku (merekarbid, ilusad ja osad täitsa pirakad, mäherdusi Eestimaa randadest juba naljalt ei leia :p). Mina suure entusiasmiga korjasin oma parkataskud ja lisaks ka vasema pihu täis, enamuse sellest ajast tagumik õnnistatult taeva poole naeratamas. Nüüd nad lebavad elutoas kapi peal, ajaleht all. Pesin nad puhtaks, aga nüüd tunduvad hoopis tuhmimad olevat. Huvitav, kas neid oleks tulnud soolase veega pesta... Idee on osad neist vannituppa panna, kollaazhina arvatavasti. Ahjah, otsustasime, et Morecambe läheme teinekordki. On teine väiksem ja rahulikum kui Blackpool ja Southport.

Täna arsti juures käies sain teada, et mul on miskine ekseem. Pidi olema krooniline (nähh). Omast kogemusest võin öelda, et nahk punetab ja sügeleb (oi kuidas veel) peaaegu et üle terve keha. Ja nagu vana paha, ei taha öösiti ka asu anda. Praeguseks on asi juba palju parem. Minu puhul pole vist põhjuseks allergia, vaid stress (heh, mul on nagu palju stressisemaid perioode olnud). Igatahes, olen tähele pannud, et alates eelmisest sügisest pole ma nagu üldse see terve-kui-purikas-kes-kunagi-tihtipeale-ei-puudunud-aasta-vältel-ühtegi-koolipäeva. Ei tasu ikka kõike nii iseenesestmõistetavalt võtta.

Kahjuks linki ei leidnud, aga mul võttis küll järgnev suu muigele - eelmise laupäeva The Times’i meelelahutusrubriigi jutumulli pildil on Inglise jalkameeskond Eesti-Inglise matshi alguses ootamas hümnide mängimist. Dialoog ise siuke:
Owen: „What do we know about them?”
Beckham: „ I think Northern Estonia submitted to Swedish control in 1561 during the Livonian War.”

Päikest UK-sse ja ehk natsa rohkem vihmaveekest Eestisse, et loodus täitsa ära ei kõrbeks :)

No comments: