Tuesday 1 May 2007

Maybe on a May Day

Suure tõenäosusega pean 20nda paiku Tallinna tulema. Korraks. Põhjus selles, et siin toredas arenenud ja Euroopa ühe parema majandusega riigis ei võeta alla 24-aastastelt koeproove. Nii mu GP elik perearst mulle eile ütles. Aga ma olin vihane, enim hämmastas mind just see, et arst seda mulle nii rahulikul, ‘see on ju täiesti enesestmõistetav’ toonil teatas. Ja kui ma ütlesin, et Eestis neid võetakse, siis öeldi, et vat siin on siuke tervishoiupoliitika. Nii lihtne see ongi…

Midagi head ka: http://www.bbc.co.uk/radio1/bigweekend/2007/artists/ See aasta toimub antud üritus nii 10 minuti jalutuskäigu kaugusel minu koduuksest. Ja see on tasuta :)

Ja järgmisest teisipäevast lähen siis tööle, lõpuks. Permanentselt. Täna käisin nn induction trainingul. No ei ütleks, et see hooldustöö mul kohe käpas oleks. Ses suhtes, et eakad on ikka teistsugune kontingent kui väikesed lapsed, kellega mul varasem kogemus on. Safe handling and moving policy ja erinevate tõsteseadmete kasutamine erinevate residentide puhul. Praegu mõtlen, et väga hea, et mul peab 6 esimesel nädalal alati keegi teine töötaja kõrval olema ja vaatama, kuidas töötan. Ehkki mul on tunne, et paari nädala pärast ma enam nii ei mötle :p

No comments: